cadeautjes

Lid Inhoud
1.oktober 2008 09:23

Uniteddogs team is druk bezig geweest. We hadden gehoord dat de "winkel" bijna leeg was van een aantal geschenken. Dus we hebbenn ons overhaast om dat te corrigeren. Maar we hebben niet alleen de schappen gevuld worden met de virtuele cadeaus die je al kent, maar we hadden wat nieuwe cadeau´s ook, ga kijken en zie ook 2 geweldige auto´s die u kunt geven aan uw vrienden nu

Uw mooie honden kunnen een nieuw design kiezen voor hun profiel. Er zijn 4 nieuwe kleuren voor profielen en ze kosten minder dan de "oude".

Iedereen kan beginnen shoppen nu

Groetjes Het Moderator Team

1.oktober 2008 23:15 | Gewijzigd 1.oktober 2008 19:35

Hoi Karin,

Zo.....Corrie is al aan shoppen geweest
Het ziet er weer hartstikke leuk uit,die auto´s maar die tennisbal ben ik echt weg van....
Ike weer eens een blauw design gegeven het is tenslotte een jongetje

Het ziet er WEER gaaf uit

Bedankt Moderator Team

Ike en Corrie

2.oktober 2008 02:01

Hoi Karin

Geweldig weer die nieuwe kadootjes. Hoop, dat ik er weer een boel weg kan geven

Groetjes Chamook en Maria

2.oktober 2008 12:28

waarschijnlijk een rare vraag, maar waar kan je desgins vinden? Ik wil al een tijdje eentje voor de doggies maar ik kan ze niet vinden? LOL
Groetjes Manuela

3.oktober 2008 02:22

Hoi Manuela, ga naar mijn profiel , kies mijn honden en dan helemaal rechts staat eigen stijl , daar vind je wat je zoekt.
Groetjes Irene

3.oktober 2008 02:41

dank je irene, was net ietsje te laat.
Goed uitgelegd
groetjes karin

3.oktober 2008 03:04

Graag gedaan Karin Irene

3.oktober 2008 06:35

Nou moderatoren (of zoals iemand uit één van "mijn" fora ooit eens zei "moddertorren")
Jullie hebben er weer wat geweldigs van gemaakt!
Kheb inmiddels ook al het een en het ander aangepast en veranderd bij Jack & Beauty, hahaha!
En leuke cadeaus!

Groetjes,

Marielle

3.oktober 2008 15:50 | Gewijzigd 3.oktober 2008 11:54

Meiden bedankt, nu hebben ze alle drie een eigen stijl. Ik zag dat wel steeds staan, eigen stijl, maar heb daar eigenlijk nog nooit een kijkje genomen.Groetjes Manuela

3.oktober 2008 18:59

graag gedaan, we zijn zelf heel blij met jullie positieve reacties