Orsayon Cay´Rak vom Grubenländer Schupo

Lid Inhoud
4.augustus 2008 22:10 | Gewijzigd 4.augustus 2008 22:10

(ik hoop dat ik dit hier neer mag zetten )

Nou dit is hem geworden:

Dit ben ik:

Mama, Papa, fokkers en pups:

Ik met mijn nieuwe vrouwtje Paula:

En met Sander:

Ikke met mijn broertje Oscar:

Ik en mijn broertje en zusjes:

5.augustus 2008 02:13 | Gewijzigd 4.augustus 2008 22:13

Heeeeeee ik had het toch al gedacht dat jullie nu niet meer in de kruiwagen passen hahahaha
Maar wat een schatjes allemaal!!!!
Ike

5.augustus 2008 03:36

Wowyyyyy! Het is toch reutje blauw geworden
Ik ben benieuwd of de karakters een beetje kloppen met wat ik een aantal weken geleden heb neergepost

Groetjes,

Marielle

5.augustus 2008 03:36

Wowyyyyy! Het is toch reutje blauw geworden
Ik ben benieuwd of de karakters een beetje kloppen met wat ik een aantal weken geleden heb neergepost

Groetjes,

Marielle

5.augustus 2008 03:39

Wat een scheetje, prachtige foto´s RaZtor!!

5.augustus 2008 04:19

wat een mooi pupje hebben jullie uitgezocht!
die zal het zeker heel goed bij jullie krijgen.
geniet ervan want groot is ie zo haha

poot van dokie

5.augustus 2008 12:49

Knappe pup! wat een liefje! Geniet ervan het op te pakken nu het nog zo klein is hoor ,
Je hebt een goede keuze gemaakt

5.augustus 2008 14:59

Grappig en mooi. Toch reutje blauw. Was ook mijn keuze en ik heb ´m dan alleen op de foto´s gezien. Geniet maar lekker van z´n puppytijd voor je het weet zijn ze groot.
Lebbers van Belle en Damian

7.augustus 2008 00:14

Dit was je tekst Yeapsystar:
Reutje ROOD is degene die wat rustiger is, wat liefelijker en wat meer gericht naar de baas. Eenerzijds een goede sul, maar wel eentje die een imposant uiterlijk gaat krijgen Hij is bereid om voor je te werken en zal zeer gericht zijn op zijn nieuwe baas. Kortom: Hij is intelligent, sterk, zachte inborst maar toch werkwillig, goed gefixeerd op zijn baas.

Reutje BLAUW is degene die wat drukker zal worden. Hij is ook wat feller van aard en weet goed van zich af te bijten. Hij lijkt en is schattig aan de buitenkant, maar zijn inborst kan een felle dondersteen zijn. Hij zal ook wat lastiger op te voeden zijn en heeft een baas nodig die goed leiding kan geven, aangezien hij graag zijn eigen zelfstandige eigenzinnige weg gaat. Hij zal na wat vijven en zessen wel voor je willen werken, maar wel alles op zijn manier. Hij is niet overdreven dominant ofzo, maar het zit niet echt in hem om "ja" en "amen" te zeggen op de dingen die je hem vraagt. Voor eigen mensen is hij aanhankelijk,maar hij zal altijd een soort afstand bewaren.

En het klopt helemaal!

Reu ROOD is aanhankelijker en heeft erg imposant uiterlijk inderdaad!
Die reu word erg gericht op het baasje!

Reu BLAUW is fel, zelfstandig en kent geen "ja" en "amen"
Hij vind knuffelen en schoot zitten al helemaal niks!

Dus petje af!

7.augustus 2008 01:19

Gefeliciteerd met jullie keuze!!!! Wat een lekkere donders zijn het!!! Reutje blauw... wij dachten dat ook al een beetje te zien aan komen!!!! Heel veel suc6 met zijn komst en de heeeeeeerlijke puppytijd erna!!!

7.augustus 2008 14:58

Cay´Rak is 6.5 week en dik 6 kilo

Het is een parmantige man en heb mega zin om hem op te halen

7.augustus 2008 21:57

Mooi hoor proficiat en s6 ermee in de toekomst,nog 2 weken en dan komt ons manneke ook gelijk vriendjes worden,Paco

7.augustus 2008 22:24

Die laatste foto is zooooooooooooo lief. Een bergje pups! Geweldig!

11.augustus 2008 22:18

nog 5.5 dagen en dan haal ik mijn ventje op!!

Als goed is vandaag of morgen nieuwe foto´s

12.augustus 2008 02:20

Écht een mooi pupje!! Wat spannend allemaal hé, ik kan me helemaal indenken hoe je nu de dagen ( uren!) aan het aftellen bent. Fijn om naar zoiets fijns uit te kijken..voorpret is óók heerlijk! Geniet er maar van!

12.augustus 2008 02:36 | Gewijzigd 11.augustus 2008 23:10

Wat een schatje , je moet wel heel veel geduld hebben om te wachten . Geniet maar van de tijd dat ie klein is , het gaat zo snel voorbij , maar ja , als ie in de pubertijd zit kun je nog naar de pup foto´s kijken ! Ha ha !
Ze groeien zoooooo hard maar blijven wel lief en dat is het belangrijkste !
Groetjes van Irene en pootjes van Rambo Tyson Kaylee en Boris

12.augustus 2008 15:46 | Gewijzigd 12.augustus 2008 11:47

Cay´Rak 7 weken jong!

wat een super lieverd

12.augustus 2008 16:37

Hey wat cool dat de fokkers er een "veldtest" mee doen! Dat probeer ik ook altijd te doen met puppen want zo kom je heel snel aan de weet wat voor een vlees je in de kuip hebt
Wat een dotje zeg die Cay Rak!

Groetjes,

Marielle

12.augustus 2008 16:37

Hey wat cool dat de fokkers er een "veldtest" mee doen! Dat probeer ik ook altijd te doen met puppen want zo kom je heel snel aan de weet wat voor een vlees je in de kuip hebt
Wat een dotje zeg die Cay Rak!

Groetjes,

Marielle

12.augustus 2008 18:22

veldtest?

hun wandelen elke dag zo met ze

en hun gaan elke dag aan riempje mee afzonderlijk.

en mee naar hondenclub 1 of 2 keer.

Drukke stad in 1 of 2 keer.

Langs paarden manege 1 of 2 keer.

Tja wat eigenlijk niet?

12.augustus 2008 19:15

Bijnaaaaa wordt t lange wachten beloond!!!!