Heh?! Kheb ook weer wat raars hoor! HELLUP! Advies nodig!

Lid Inhoud
20.juli 2008 19:24

Heey Allemaal

Ik heb ff jullie advies nodig, want ik weet het ook ff niet!

Oké, normaal gesproken als ik mijn maandelijkse gelden weer binnen heb, dan ga ik meteen die dag of de dag erna zo´n grote zak hondenvoer halen van 15 kilo bij de Dommelse Watermolen, maar nu had ik afgelopen dinsdag een spiertje verrekt in mijn rug (en dat voel ik nog steeds, Grrrr!) dus dacht ik: "Nou, er is nog voer tot donderdag, laat ik donderdag gaan, of anders ga ik wel naar de C1000." (Wat ik inderdaad weleens doe)

... Kom ik afgelopen donderdag in mijn tuin, staat daar een aangebroken zak brokken van 10 kilo waar maar een klein beetje uit was en is van de Discus dierenwinkel in mijn tuin! "Wow!" Dacht ik "Ik zend uit en ik krijg en hoef nog niet eens naar de winkel! HOLLEEEEY!" Tsjaah ... Het zou inderdaad ook een zet van mijn nichtje kunnen zijn die een zak voer koopt, haar hond het niet eet en ze de rest dan vervolgens bij mij neerdumpt (daar zie ik haar wel voor aan ook!), maar dan zou ze meestal wat laten weten, maar jaah ... Ze zou het ook door al het gedoe rondom haar verhuizing vergeten kunnen zijn ...

... Mijn Eddepet heeft hem daar ook niet neergezet en mijn ouders weten ook nergens wat van! Rara, hoe komt die zak daar ??? Zowel Edwin als m´n vriendin Erica zitten al te denken aan iemand die die zak daar neer heeft gezet omdat diegene er vergif in heeft gedaan ... Maar ... EEN HELE ZAK?!
Niets is onmogelijk, ik bedoel, het is een rare buurt waarin ik woon en woningbouwvereniging Vestia maakt het er ook niet beter op!

Wat zouden jullie doen of wat denken jullie ervan?
Ze hebben er nog niet van gegeten want ik heb nog wat brokken

Groetjes,

Marielle

20.juli 2008 19:31

O,neeee ik zal Ike er nooit van laten eten!!!!
Ik hou wel van mensen maar als het om honden gaat dan vertrouw ik zie niet(veel honden haters)
Zomaar een ZAK vol die zou IK (maar wie ben ik) niet aan Ike geven.

Groetjes Corrie

20.juli 2008 19:37

Heey Corrie

Gelukkig ben ik een vrij behoedzaam aangelegd persoon die, sowieso al na wat er hier allemaal is gebeurd in de buurt waar ik woon sinds 2005, wel uitkijkt met van wie ik wat aanneem! Ze hadden er op z´n minst een briefje bij kunnen doen, maar dat zit er niet bij en verder heb ik helemaal geen berichtje gekregen via email ofzo, dus dan vertrouw ik het al niet. Er zijn hier mensen hier die me liever kwijt dan rijk zouden zijn, maar jaah ... Als ze me 10.000 euro geven, dan ben ik hier binnen 1 dag weg hoor

Groetjes,

Marielle

20.juli 2008 20:11

Hoi, ik had al een keer gelezen dat je in je buurt al problemen had op UD,dus vandaar je voorzichtig moet zijn.
Mijn buurvrouw heeft het niet echt breed(geld) maar ik geef haar nooit geen eten voor haar honden maar zo af en toe krijg ze een kaart met een geld bedrag van mij en dan koop ze zelf voer er voor.
Voor mij gevoel is dat ook beter zo,vooronderstel als die hondjes in eens ziek worden dan kan ze mij nooit beschuldigen dus ik help haar met geld.
Vaak geef ik wel een bal of ander speelgoed aan haar honden of ik gaat met ze wandelen hahaha Ike met zijn harem.......
Als je zelf het niet vertrouwd zal ik het niet geven.

groetjes Corrie

20.juli 2008 22:59

Marielle als ik jouw was zou ik het in eerste instantie ook niet geven , maar als je schuurde ruimte bied , zet hem weg , b.v.b een week lang , als er zich dan niemand heeft gemeld , kun je hem alsnog weggooien , maar stel dat er iemand is die het beste met je voorheeft en in de loop van de week vraagt of je het gevonden hebt . Bloos bloos !
Groetjes Irene

21.juli 2008 01:10

hoi marielle,

ik zou ook even wachten tot je weet waarhet vandaan komt hoor.
je weet immers nooit wat voor mafketels er een hekel aan hondjes hebben.
waarschijnlijk zal het toch wel een bekende zijn die dat heeft neer gezet maar ik zou het niet zomaar geven.hoop wel voor je dat het gewoon van een kennis is dan kun je weer vooruit hahah

groetjes nadia en dokie

21.juli 2008 01:18

Heey Nadia, Irene, Corrie

Nou weet je ... Ik zat me te bedenken dat het eventueel van een buurvrouwtje 1 straat verder kan zijn. Ze heeft zelf een 19-jarige kat, maar soms past ze ook weleens op een hondje en het kan zijn dat ze dat voer nog over had ofzo ... Maar jaah ... Dat zou ik dan eens aan haar moeten vragen, of aan mijn bovenbuurman vragen of hij niemand heeft zien sjouwen met die zak
Nou ... Ik geef het ze inderdaad niet zomaar ... Na wat hier allemaal is gebeurd sinds 2005 kijk ik wel uit, ghehe!

Groetjes,

Marielle & Het beestenkluitje

21.juli 2008 08:41

Ik zou eventueel een briefje ophangen of bij de supermarkt met zo van wie is de gulle geven van de zak brokken is of aan je hekje of zoiets voor ik er aan zou beginnen. Vind zilke dingen eng hoor.(maar als ze echt fout willen gooien ze ook wel vergif of zoiet over je hekje) Wat zijn we weer lekker argwanend !!!!!
Veel sucses en grzz Suzanne en Sammies

21.juli 2008 11:48

Nee ik zou het ook niet geven als ik niet weet van wie het afkomstig is. Ze zullen er maar gif ofzo in hebben gedaan ben je toch mooi je hondje kwijt

21.juli 2008 16:43

He gatsie - neuh... zou het ook echt niet geven tot ik zeker weet waar het vandaan komt.
Wie dumpt er een zak voer zonder iets te zeggen, tenzij het een family lid, of een goede buurvrouw/man is.

Succes met het uitzoeken

21.juli 2008 18:04

Hoi gooi maar lekker weg ik hou hier niet van
In nieuwegein vlakbij utrecht zijn weer 2 honden vergiftend.
ik wil je niet bang maken maar wees voorzichtig
of anders de dierenarts vragen die kunnen monsters en laten onderzoeken maar ik denk dat je meer kwijd daar aan ben dan een nieuwe zak voer
veel succes marion

21.juli 2008 18:16

ik zelf zou het ook niet gebruiken Als iemand je wou verassen met voer dan haden ze wel je het persoonlijk gegeven of iets dergelijks maar dit zou ik niet vertrouwen en lekker gewoon buiten zetten bij de vuilnis moeten ze het maar niet rond laten slingeren

21.juli 2008 22:40

Nou, ghehehe! Het euveltje is inmiddels opgelost ... LOLOL!
Ik ging vanavond boodschappen doen en daarna ga ik weleens op het muurtje voor de C1000 zitten, gewon een beetje genieten en mensen kijken enzo. Nu kwam mijn bovenburman Sjoerd voorbij gefietst en ik dacht: "Toch ff vragen of hij wat meer weet van die zak brokken" Dus ik vroeg dat zo aan hem.
"Jaah" zei hij "die heeft iemand in jouw tuin gezet wel met positieve bedoelingen hoor, maar, ik zou bij God niet meer weten wie dat is geweest."
... Tsjaah ... Sjoerd vergeet nogal eens wat omdat hij zo veel blowt en drinkt, maar voor de rest is het een beste bovenbuurman en ook wel betrouwbaar. Dat kun je overigens niet van iedereen uit mijn buurt zeggen, maar Sjoerd moet je een beetje kennen en dan is hij wel okee.

Hij fietste naar huis, ik liep naar huis met het idee dat het misschein toch wel een "geschenk uit de Hemel" zou kunnen zijn, ghehe!

Ik thuis mijn boodschappen uitgepakt, verder nog wat dingen gedaan, mijn vriendin Erica nog ff gebeld en na een uurtje of 2 gaat daar ineens de deurbel, was het Sjoerd ...

"Jaah! Nu weet ik weer wie het was geweest! Pieter! Die kwam vorige week hier en dacht dat hij kattenbrokken had gekocht voor zijn 10 katten, maar hij had dus een grote zak hondenbrokken gekocht, ghehe! Maar daar kwam hij thuis achter dus heeft ie die zak maar mee naar mij toe genomen en bij jou in de t uin gedropt zo van: daar wordt het ook wel goed besteed." zei Sjoerd.

Nu moeten jullie weten, deze Pieter werkt in de journalistiek (hij werkt ook voor het EIndhovens Dagblad zelfs geloof ik!), heeft een dikke auto onder z´n kont, verdient goed geld, heeft een leuke vrouw ... En 10 katten wat ik dus niet wist, ghehe!

Ik zei: "Jeetje Sjoerd! Komt dat wel ff goed uit! Ik had vorige week namelijk een spiertje in mijn rug verrekt en zag de bui alweer hangen dat ik met de bus en mijn karretje naar Dommelen zou moeten om daar 15 kilo hondenbrokken te halen en weer terug te moeten met de bus, ghehehe!" Waarop hij zei: "Nou, dan is het toch mooi dat ze nu zomaar uti de lucht zijn komen vallen, hahahaha!"

Tsjaah ... Heb ik weer
Maar eind goed, al goed, ghehehe! Die Pieter ken ik niet zo heel goed, maar ik zie hem zo af en toe eens voorbij mijn poortje lopen en als mijn hondjes dan buiten zijn dan kan hij het nooit laten om ze ff te aaien en er aandacht aan te geven ... Toch wel een dierengek dus

Groetjes,

Marielle

21.juli 2008 23:14

Nou Marielle, fijn dat je er achter bent gekomen wie jou dat kadootje bezorgd heeft, je zou er zo maar van wakker kunnen liggen..ha-ha! ( ik zou daar bijvoorbeeld s´nachts aan kunnen denken..stom hé) Zo zie je maar weer dat er ook nog een heleboel lieve mensen zijn die nog aan andere denken! Als je die Pieter nog een s tegenkomt zeg dan maar dat er in Dommelen óók een héééél lief en leuk hondje woont, ha-ha!! ( grapje hoor!)

Groetjes,
Ans

22.juli 2008 05:03

Gelukkig maar weer, Vaak als ze je honden wat willen aandoen doen ze dat volgens mij niet in het groot, maar mer dat je het niet ziet. Eet smakkelijk allemaal bij jullie daar!!!!!grz Suzanne en Sammies

22.juli 2008 10:48

Fijn toch dat er gulle gevers zijn ZONDER nare bijbedoelingen.
Groeten Ellen

22.juli 2008 11:25

Hoi Marielle,
fijn om te horen dat het om een goed bedoeld kadootje ging, nu is die onzekerheid iig weg en kunnen jouw honden er lekker van smullen. Groetjes Sandra

22.juli 2008 12:19

fijn dat je het weet en nu kan je hond smullen

22.juli 2008 23:46

wat gaaf zeg, ja in eerste instantie als je zomaar zonder iets een open zak voer ziet staan in de tuin zou ik ook niet voeren hoor inderdaad weet je maar nooit wat er in zit zeker omdat ie open is
maar nu je weet van wie die is is het inderdaad een geschenk uit de hemel hahahahahahaha
wat een verhaal zeg.
groetjes, brinco, macho en silvia

22.juli 2008 23:52

Heey Allemaal

Dit soort dingen gebeuren me wel vaker hoor, ghehehe! Alleen met een hele grote zak hondenvoer had ik het ook nog nooit meegemaakt, ghehehe! Dan ben je idd. toch wel voorzichtig, want je weet inderdaad maar nooit! Er lopen genoeg gekken rond op deze wereld ...
... Maar inderdaad ... Soms kan het geluk je aardig meezitten, als je maar uitzendt dat het meezit Ik zal dat vandaag of morgen eens wat uitgebreider toelichten, maar wie "The Secret" gelezen en/of gezien heeft, weet vast wel wat ik bedoel Er zijn alleen wel een paar "maren" aan verbonden, en helaas laten ze die bij "The Secret" niet zo naar voren komen ...

... EN jaah Ans ... Als ik Pieter weer zie dan zal ik eens vragen of hij ook ff langs jou wil rijden voor zo´n zakkie, ghehehe!

Bedankt allemaal!

Groetjes,

Marielle & Het beestenkluitje

-->